"סוד ההובלה של מכבי בתחומים רבים הוא בהתאמת השירותים והנגשתם לחברים"

עפר גדנקן No Comments on "סוד ההובלה של מכבי בתחומים רבים הוא בהתאמת השירותים והנגשתם לחברים"

מנהל מגזר חרדי במכבי, ר' בן ציון פדר, בשיחה מקיפה על פעילותה של מכבי לטובת כלל חבריה. "מעבר להיותה פורצת דרך וחדשנית במערכת הבריאות, סוד ההובלה של מכבי בתחומים רבים הוא בהתאמת השירותים והנגשתם לחברים בסטנדרט הבריאות הגבוה בישראל״.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקשנו ממנהל מגזר חרדי במכבי, ר' בן ציון פדר, לנסות לסכם את פעילותה של מכבי בתקופה האחרונה ואת הפעילות המתוכננת בעתיד לטובת החברים.

"כחלק מתפקידי כמנהל המגזר החרדי במכבי, אני מקדם יחד עם כלל הגורמים בשדרה הניהולית את התאמת השירותים והנגשתם לכלל חברי מכבי בכל מקום״, פותח ר׳ בן ציון פדר. ״מדיניות של פיתוח שירותי בריאות ׳במרחק עגלה׳ הינה חלק מתפיסה זו של הנגשת שירותים".

"הטבות השב"ן מהן נהנים החברים במכבי הינן מקיפות ומשתלמות במיוחד לכל בני המשפחה". ר' בן ציון פדר מפרט כי "בתקופה האחרונה מכבי הוסיפה וחידשה את ההטבות ליולדות, שמעתה יקבלו יותר. הטבות אלו הינן פורצות דרך ומשמעותיות מאוד עבור כל אמא. בין ההטבות, יותר ימי הבראה – הוגדלה הזכאות לימי הבראה נוספים בהתאם למספר הילדים וכך כל אמא תוכל לנוח יותר לאחר הלידה, יותר חודשי מימוש – תקופת הזכאות להטבות הלידה הינן למשך חודשיים מהלידה, ויותר החזרים כספיים – ההחזר הגבוה ביותר בסכום של עד 431 ₪ ליום".

מגוון שירותים מלידה ועד זקנה

הטבות שב״ן נוספות ניתנות גם בחברות קבוצת מכבי שירותי בריאות המעניקות שירותים במגוון תחומים מלידה ועד זקנה. ״במכבידנט למשל, נהנים החברים מטיפולי שיניים חינם לילדים, ומהנחות משתלמות על כלל טיפולי השיניים למבוגרים בכפוף לתקנון השב"ן".

ר׳ בן ציון פדר מוסיף כי מכבי ערוכה וקשובה לצרכי החברים גם בהתאם לתקופה ולמצב במדינה, כשלדוגמא הוא מביא את התקופה האחרונה, שבעקבות המצב הביטחוני הודיעה מכבי על פתיחת קו טלפוני לייעוץ ותמיכה ממומחים ועל משלוח תרופות ממכבי פארם עד הבית לחברי הקופה שגרים במרחק 0-40 ק"מ מהעוטף. בנוסף, מובילי השירות באזור הדרום היו זמינים בתקופה זו בזמינות מרבית לכל פניה.

"מכבי נמצאת כל העת בתנופת פיתוח בכל המחוזות ובכל המרחבים. הדבר מתבטא בשעות הרפואה הנוספות, במרכזים רפואיים חדשים ובשירותים חדשים שמתווספים כל העת. כמו כן, מכבי בתנופת פיתוח וגידול ביישובים ובערים שבשלבי התרחבות, כמו בית שמש, רכסים ועוד, ובכך מנגישה את השירותים לכל עיר ויישוב לטובת כלל חבריה".

"אנחנו במכבי זמינים וקשובים כל העת לצרכי החברים  – הוותיקים והמצטרפים החדשים, וכך נמשיך להוביל את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל", מסכם ר' בן ציון פדר.



0 תגובות